Het is druk aan de telefoon – we doen ons best voor u!
06/06/2025De laatste tijd merken we dat het steeds drukker is aan de telefoon. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als u even moet wachten. Graag willen we u laten weten dat we met het hele team ons uiterste best doen om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.
Wist u dat u ook kunt kiezen voor een terugbelverzoek?
Als u de praktijk belt en in de wachtrij staat, krijgt u de optie om een terugbelverzoek achter te laten. U wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld – wel zo handig!
We kunnen echter niet een exact tijdstip garanderen, maar wel dat we u terugbellen om u te helpen. Zo kan de assistente iedereen helpen zowel aan de telefoon, bij het spreekuur, per mail en aan de balie.
Wanneer kunt u het beste bellen?
📞 Tussen 08.00 – 09.30 uur en 10.00 – 12.00 uur
Voor het maken van een spreekuurafspraak of het aanvragen van een visite op korte termijn.
📞 Tussen 14.00 – 16.00 uur
Voor het bespreken van onderzoeksuitslagen, of het maken van een minder urgente afspraak of visite.
⏰ Tussen 12.30 en 13.30 uur houden wij lunchpauze.
Tijdens deze pauze – én buiten de bovengenoemde beltijden – is onze assistente vaak bezig met overleg, administratie of het uitvoeren van medisch-technische handelingen.
❗ Spoed? Kies in het keuzemenu altijd voor optie 1 – dan zijn wij altijd bereikbaar.
Nog even op een rij:
Om alles soepel te laten verlopen, vragen we u om rekening te houden met het volgende:
-
Herhaalrecepten kunt u eenvoudig aanvragen via de receptenlijnr of via het patiëntenportaal (mijngezondheid.net of medgemak app).
-
Voor niet-spoedeisende vragen kunt u ook gebruikmaken van het online patiëntenportaal. Daar kunt u onder andere een e-consult aanvragen.
-
Kunt u niet komen? Laat het ons uiterlijk 24 uur van tevoren weten, zodat we iemand anders kunnen helpen op dat tijdstip.
Bedankt voor uw begrip en medewerking. Samen zorgen we ervoor dat we voor iedereen de juiste zorg kunnen blijven leveren, op het juiste moment.